Jak się promować? Czy jedynie online czy warto korzystać z reklamy zewnętrznej? Faktycznie warto tak działać

Posted on 03/03/2019 12:00am

Dzisiaj rzeczywiście ciężko się wypromować. Jaki jest główny powód takiej sytuacji? Wydaję się, że jest tak przede wszystkim przez szeroką dostępność różnych produktów i związaną z tym kampanią reklamową.


billboard
Author: Elliott Brown
Source: http://www.flickr.com
Z tego względu bardzo ciężko przebić się ze swoim przekazem, zwłaszcza, iż wiele firm stosuje podobne środki. Najwięcej firm korzysta z promocji w sieci, jednak jak się okazuje nie powinniśmy przesadzać. Ponieważ cały budżet przeniesiony na działania w sieci to może być za dużo, warto więc skupić się na reklamie zewnętrznej. Outdoor to po prostu reklama działająca w przestrzeni miejskiej i pozamiejskiej (np.: reklama tesco swarzędz|dailymotion.com/video/xs05z7_reklama-tesco-szamotuly-tel-782-666-777_lifestyle|link do strony internetowej).

Jest umieszczana na szczególnie do tego celu tworzonych nośnikach reklamowych, a więc są to billboardy, tablice reklamowe, citylighty, słupy ogłoszeniowe. Są również zamieszczone na nośnikach, na przykład na wiatach przystankowych czy kioskach. innowacyjne rozwiązania w tego typu reklamie to reklama ambientowa,na przykład oklejanie budynków czy reklama o wielkim formacie, za pomocą form w trójwymiarze (reklama na świdnickim tesco). Outdoor to działania reklamowe, tak zwane ATL, czyli Above The line. Są to akcje robione poprzez
reklama zewnętrzna
Author: Mikey
Source: http://www.flickr.com
powszechne środki masowego przekazu.

W opozycji od pozostałych mediów, takich jak prasa czy telewizja, outdoor przenosi tylko sedno reklamy. najpopularniejsze nośniki reklamy działającej na zewnątrz, to billboardy, citylight, reklama pneumatyczna i reklama wielkoformatowa. Billboard to dośćmodna nazwa wielkoformatowych tablic, które są używane do zaprezentowana posterów reklamowych. tego typu reklamy zwykle można zauważyć przy drodze poza miastami. Często widziane są oświetlone, by zapewnić właściwą widoczność plakatu nocą. Najczęściej używane wymiary to 6x3, czyli tak zwany cityboard.

Citylight to panel reklamowy o wymiarach 1,20 x 1,80 m. Taki plakat powieszony jest za szybą z tworzywa, jest również podświetlony. Montuje się go w reklamach przystankowych, na latarniach, może być też wolno stojący. Reklama pneumatyczna to reklama dmuchana. Jest bardzo szybki w składaniu i prosta w przewożeniu. Lekki i ekonomiczny, używany na wieluzabawach w plenerze, pokazywany przez krótki czas. Reklama wielkoformatowa jest prosto na ścianach budynków lub w czasie renowacji budynku na rusztowaniu. Wykonane z siatki winylówek, backlightu, który przepuszcza światło. Mogą być też wykonane z pełnego winylu.

Tags: reklamy, billboardy